“Taktiset kampanjamme näytöillä ovat lisänneet myyntiä. Näyttöviestinnästä on tullut meille keskeinen media.”
– Viestintä- ja markkinointipäällikkö Taija Paavola, SOL palvelut Oy
Upto tekee asiakasviestinnästä yksinkertaista
Upto on kehittänyt SOL Pesulapalveluiden asiakasviestintää ympäri Suomea. Kaiken kaikkiaan Upto on toteuttanut viitisenkymmentä ikkunanäyttöä eri toimipisteisiin avaimet käteen -periaatteella. Aluksi Upto toteutti näyttöviestinnän konseptoinnin ja toteutuksia ryhdyttiin tekemään vaiheistetusti. Sittemmin toteutuksia on tehty valtakunnallisesti.
– Halusimme viestiä näyttötauluilla palveluistamme paikkakunta- ja pesulakohtaisesti. Pesuloiden sijaitessa keskeisillä paikoilla, on järkevää viestiä pesuloiden julkisivussa, jolloin tavoitamme myös uusia asiakkaita, kertoo viestintä- ja markkinointipäällikkö Taija Paavola.
SOL Pesuloita on yli 60 ympäri Suomea. SOL Pesulapalvelut tarjoavat moninaisia pesulapalveluita vaate- ja tekstiilihuoltoon.
Pesulat sijaitsevat keskeisillä paikoilla kauppakeskuksissa ja kivijaloissa, mikä mahdollistaa sen, että asiakasviestintä tavoittaa paljon ihmisiä lähellä ostopäätöstä. Uusia asiakkaita pystytään ohjaamaan pesulaan ajankohtaisen ja paikallisen palvelumarkkinoinnin avulla sekä valtakunnallisilla kampanjalähdöillä.
- Upto valikoitui muista tarjoajista kustannustehokkaana toimijana, joka pystyi tarjoamaan näyttöviestinnän kokonaispalvelun. Olemme tyytyväisiä Upton ketterään toimintaan ja hyvään asiakaspalveluun. Kartoitukset ja asennukset on hoidettu ammattitaidolla. Olemme saaneet hyviä vinkkejä ja apuja sisällöntuotantoon. Upton konsepti on ollut selkeä ja helppokäyttöinen, palvelu on ollut sellaista, jota emme välttämättä saisi muualta. Taktiset kampanjamme näytöillä ovat lisänneet myyntiä. Näyttöviestinnästä on tullut meille keskeinen media, toteaa Paavola.
Hakusanat
Asiakasviestintä