• Etusivu
  • Ratkaisut
    • Opastaminen
    • Sisäinen viestintä
    • Asiakasviestintä
  • Tuotteet
    • Upto Manager
    • Upto Go
    • LED-screenit
    • Infonäytöt
  • Toteutuksiamme
  • Ideapankki
  • Ota yhteyttä

Porin Puuvilla

Asiakas
Porin Puuvilla
Toteutuksen tyyppi
  • Asiakasviestintä
  • Opastaminen

Asiakasopastamisen kehittäminen oli keskeinen haaste Puuvillalle. Kauppakeskuksissa tapahtuu aina liiketilamuutoksia, joten opasteiden päivittämiseltä ei voi välttyä. Ennen uudistusta asiakasopastamiseen hyödynnettiin staattisia opasteita, joita oli kuitenkin haastavaa ja aikaa vievää päivittää, joten asiakasopastamisen digitalisointi oli tärkeä uudistus kauppakeskukselle.

Tärkeäksi asiaksi asiakasopasteiden digitalisoinnissa nousi automatisointi; digitaalisten opasteiden tulisi päivittyä automaattisesti kauppakeskuksen intrasta, jonka kautta hallitaan kauppakeskuksen liikkeitä ja liiketiloja. Automatisoinnin avulla olisi mahdollisuus säästää merkittävästi työaikaa. Automatisointi toteutettiin Puuvillan intranetissä olevan valmiin rajapinnan ja näyttöjen sisällönhallintaportaalin välillä, jolloin digitaaliset opasteet päivittyvät reaaliajassa.

“Yhteistyö oli mutkatonta ja sujuvaa. Oma yhteyshenkilömme Lauri Hänninen oli hyvin tavoitettavissa ja palvelualtis. Hän haastoi hyvin myös meidän jo valmiita ajatuksia ja malleja. Näin löydettiin varmastikin paras mahdollinen ratkaisu.”

– Porin Puuvillan kauppakeskusjohtaja Tea Siivola

Puuvillan asiakasopastamisen strateginen kokonaisuus

  • Interaktiiviset infopöydät, josta asiakas löytää halutun liikkeen tai palvelun kartalta sekä liikkeiden ajankohtaiset tarjoukset koko kaupunkikorttelin alueelta.
  • Kerrosopasteet hissien läheisyydessä, joiden kautta asiakas hahmottaa mistä kerroksesta löytyy haluttu liike.
  • Stretch -opasteet ohjaavat asiakasta oikeaan suuntaan käytävillä.

Yksi sisällönhallinta kauppakeskuksen kaikkiin näyttöpintoihin

Kauppakeskuksen olemassa olevat LED screenit ja mainosnäytöt haluttiin tuoda Upto Manager -hallintaportaaliin, jolloin kauppakeskuksella on yksi kumppani ja hallintajärjestelmä näyttöviestinnässä. Näyttöpintojen sisällönhallinnan suunnittelussa huomioitiin kauppakeskuksen asiakasviestintä, kauppakeskuksen vuokralaisten mainonta sekä mainosmyynti kauppakeskuksen ulkopuolisille toimijoille, jotta kokonaisuus palvelee eri tahoja mahdollisimman hyvin.

Rakenneratkaisut miljööseen sopivaksi

Porin Puuvilla on rakennettu historiallisesti arvokasta miljöötä ja ympäristöä kunnioittaen. Tästä syystä myös näyttöjen rakenteet maalattiin tehostevärillä, jolloin ne säilyttävät omalta osaltaan kauppakeskuksen arvokkaan ja historiallisen ilmeen.


Hakusanat

Asiakasviestintä, opastaminen

KIINNOSTUITKO? OTA YHTEYTTÄ

Mistä kiinnostuit?
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Myynti
myynti@upto.fi

Osoite
Hämeentie 4
13200 Hämeenlinna

Ratkaisut

  • Asiakasviestintä
  • Sisäinen viestintä
  • Opastaminen

Kirjaudu

  • Upto Manager

Muita linkkejä

  • Toteutuksiamme
  • Ideapankki
  • Yhteystiedot
  • LinkedIn

© 2024 Upto Oy

Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}