Upto aloitti yhteistyön Kauppakeskus Karisman kanssa vuoden 2017 alussa, jolloin Karismalla oli tarve modernisoida kauppakeskuksen sisäiset opasteet.
Päivityksen tavoitteena oli tuoda liikkeet sekä niiden palvelut ja tarjoukset asiakkaiden tietoisuuteen, tasavertaistaa liiketilojen löydettävyyttä ja tarjota Karisman asiakkaille ajankohtainen ja palveleva tiedotuskanava. Ratkaisuissa tuli huomioida ympäristöön sopivuus, helppokäyttöisyys ja käytön esteettömyys.
Upto toteutti Kauppakeskus Karismaan interaktiiviset infopöydät, joista löytyy kauppakeskuskävijälle kaikki oleellinen tieto. Infopöytien lisäksi 2. kerroksen johtavien portaiden yhteyteen asennettiin pystymalliset pylonit, jotka tuovat yläkerran liikkeet esille.
LED screen -ratkaisu mainontaan ja asiakasviestintään
Yhteistyö syveni elokuussa 2017, kun Karisma päivitti vanhan videoseinäratkaisun uudella, 13,7 neliömetrin kokoisella, tyylikkäällä ja erittäin näyttävällä LED screen -ratkaisulla. Screenin avulla kauppakeskus tiedottaa asiakkailleen ajankohtaisista tapahtumista ja Karisman liikkeet pystyvät markkinoimaan tuotteitaan ja palveluitaan. Karisman kaikkia digitaalisia näyttöpintoja ohjataan yhdellä hallintaportaalilla Upto Managerilla, jonka avulla sisällönhallinta sujuu helposti.
Hakusanat
Asiakasviestintä, opastaminen