Näyttävää viestintää ulkona ja sisällä
“Olemme olleet erittäin tyytyväisiä toimittajan ammattitaitoon ja erinomaiseen palveluasenteeseen: asiat järjestyvät nopeasti, kustannustehokkaasti sekä aina asiakaskasta kuunnellen ja kunnioittaen. Olemme iloisia, että toimittajan esittämät kehitysideat ovat nimenomaan räätälöity kauppakeskustoimialalle sopiviksi ja palvelevat hyvin kehittyvää Kauppakeskus Goodmania.”
– Kauppakeskusjohtaja Eeva Jauro, Kauppakeskus Goodman
Upto toteutti vuoden 2014 avattuun Goodmaniin kauppakeskuksen kaikki näyttöviestintäratkaisut. Upto suunnitteli kauppakeskuksen digitaalisen näyttöviestinnän ja oli hankkeessa mukana jo kaksi vuotta ennen kauppakeskuksen valmistumista.
LED screenit mainospintoja ja kauppakeskusmediana
Goodmaniin asennettiin kolme LED screeniä, joista jokainen valittiin huolella. Paasiaukion screenin pinta-ala on jopa 36m² tavoittaen kymmeniä tuhansia ihmisiä päivittäin. Sisätiloissa sijaitsevan Tähtiaukion screenin tarkkuus on optimoitu sisätiloihin soveltuvaksi. Tulliaukion ja Paasiaukion screenien valotehot testattiin ennen toimitusta, sillä auringonvalo on näkyvyysalueilla todella voimakas.
Käyttäjäystävälliset interaktiiviset opasteet
Upto toteutti myös sisätiloihin viisi interaktiivista kosketusnäyttöä, joihin toteutettiin kauppakeskuksen karttasovellus. Karttasovellus tehtiin Goodmanin ilmeen mukaiseksi ja käyttöliittymä mahdollisimman helpoksi. Karttasovellus avattiin ensimmäisen kuukauden aikana yli 12 000 kertaa passiivitilasta, joten käyttäjiä oli huomattavasti tuota lukua enemmän. Näyttöjen rakenteet suunniteltiin mahdollisimman käyttäjäystävälliseksi ja niin, että kosketusnäyttöjä mahtuu käyttämään pyörätuolilla. Rakenteen muoto ja väri toteutettiin kauppakeskuksen arkkitehdin määritysten mukaan.