
Kauppakeskus Goodman – Näyttävää ja toimivaa viestintää jo yli vuosikymmenen ajan
Upto on Hämeenlinnan sydämessä sijaitsevan Kauppakeskus Goodmanin pitkäaikainen yhteistyökumppani. Yhteinen tarina alkoi jo pari vuotta ennen Goodmanin avautumista vuonna 2014 ja jatkuu edelleen, yli vuosikymmen myöhemmin.
Upto suunnitteli ja toteutti Goodmanin kaikki digitaaliset pinnat kauppakeskuksen avautumisen yhteydessä. Työ alkoi jo rakennusvaiheessa, kokonaisuuden suunnittelulla arkkitehdin ja keskuksen edustajien kanssa.
2024: Teknologia uudistuu – yhteistyö jatkuu
Yli 10 vuoden käytön jälkeen Goodmanissa lähdettiin uudistamaan osaa opasteista ja infonäytöistä. Uudistuksen tavoitteena oli:
- parantaa asiakaskokemusta – aiemmat näytöt olivat yli 10 vuotta vanhoja ja teknisesti vanhentuneita,
- helpottaa liikkeiden ja palveluiden löydettävyyttä – uudessa toteutuksessa hyödynnettiin nykyaikaista teknologiaa ja selkeämpää käyttöliittymää,
- lisätä opastuksen toimivuutta – esimerkiksi asiakkaan sijainnista liikkeeseen opastava reititystoiminto otettiin käyttöön uutena ominaisuutena.

Goodmanin kauppakeskuspäällikkö Virve Hannukka kertoo, että Upto oli luonteva ja selkeä valinta kumppaniksi:
”Yhteistyö on jo vuosien ajan ollut sujuvaa, nopeaa ja miellyttävää. Palvelualttius ja ammattitaito ovat olleet aina Upton toiminnan ytimessä – se ratkaisi valinnan.”
Uudistusprojektin eteneminen oli suunnitelmallista ja sujuvaa. Projekti eteni aikataulussa ilman ongelmia tai yllätyksiä – tarjous oli täydellisesti räätälöity asiakkaan tarpeisiin, ja tekninen toteutus sujui mutkattomasti. Erityisesti kiitosta saa asiakkaalta se, että Upto tarjoaa proaktiivisesti ratkaisuehdotuksia, joita asiakas ei ollut itse tullut ajatelleeksi.
Lopputulos paransi merkittävästi käyttö- ja ylläpitokokemusta.
Huoltovarmuus ja jatkuva tuki
Upton palveluun kuuluu aina myös jatkuva tuki ja huolto. ”Jos laitteissa on ollut ongelmia, Upto on usein ilmoittanut niistä meille jo ennen kuin olemme itse edes huomanneet mitään. Mahdolliset viat korjataan nopeasti. Se luo valtavasti luottamusta”, kertoo Hannukka ja jatkaa: “Uptoon on helppo olla yhteydessä aina, jos tulee tarvetta.”
Pitkä kumppanuus, jota on helppo suositella
“Yhteistyömme jatkuu varmasti tulevaisuudessakin. Palvelualttius, rehellisyys, ammattitaito ja proaktiivisuus – nämä ovat näkyneet koko yhteistyön ajan. Olemme suositelleet Uptoa muillekin vuosien varrella, ja suosittelen mielelläni jatkossakin. Palvelun taso ja luotettavuus ovat olleet esimerkillisiä.”
Virve Hannukka, kauppakeskuspäällikkö, Kauppakeskus Goodman
