Kauppakeskus Espen uudistui loppusyksyllä 2018. Uudistuksen suunnitteluvaiheessa asiakasopastaminen nousi pinnalle yhtenä kehityskohteena, jonka toteuttamiseen kaivattiin ideoita ja näkemyksiä.
– Uuden Espenin myötä, huomasimme, että haluamme kauppakeskukseen modernit ja selvät opasteet, kertoo Espenin markkinointipäällikkö Maria Böling.
“Saimme erittäin asiantuntevaa apua ja ehdotuksia näyttövaihtoehdoista sekä niiden eri sijainneista Espenissä. Espenin kokoiselle kauppakeskukselle Upto tarjosi kaikista kustannustehokkaimman ratkaisun ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Lämmin kiitos erityisesti Lauri Hänniselle upeasta yhteistyöstä ja loistavasta asiakaspalvelusta. Voimme lämpimästi suositella Uptoa.”
– Kauppakeskus Espenin markkinointipäällikkö Maria Böling
Upto otti haasteen vastaan ja lopputuloksena syntyi tyylikäs asiakasviestintäkokonaisuus Espeniin. Kokonaisuudessa otettiin huomioon kauppakeskuksen profiili ja toteutettiin näyttöviestintäratkaisut sen mukaisesti. Ratkaisussa otettiin huomioon, että viestintäkanavaa tullaan jatkossa käyttämään myös tapahtumien ja kampanjoiden markkinoinnissa. Kaksikielisyys oli myös tärkeää huomioida sisällöissä vahvasti kaksikielisessä kaupungissa.
Uudistuksen myötä liikkeet ja muut kauppakeskuksen palvelut ovat entistä helpommin löydettävissä. Opastenäkymien avulla navigointi kauppakeskuksessa sujuu mutkattomasti. Liiketilamuutokset päivittyvät myös automaattisesti kaikille näytöille, mikä säästää työaikaa muutosten tullessa kohdalle.
Hakusanat
Opastaminen, asiakasviestintä