• Etusivu
  • Ratkaisut
    • Opastaminen
    • Sisäinen viestintä
    • Asiakasviestintä
  • Tuotteet
    • Upto Manager
    • Upto Go
    • LED-screenit
    • Infonäytöt
  • Toteutuksiamme
  • Ideapankki
  • Ota yhteyttä

Kauppakeskus Espen

Asiakas
Kauppakeskus Espen
Toteutuksen tyyppi
  • Asiakasviestintä
  • Opastaminen

Kauppakeskus Espen uudistui loppusyksyllä 2018. Uudistuksen suunnitteluvaiheessa asiakasopastaminen nousi pinnalle yhtenä kehityskohteena, jonka toteuttamiseen kaivattiin ideoita ja näkemyksiä.

– Uuden Espenin myötä, huomasimme, että haluamme kauppakeskukseen modernit ja selvät opasteet, kertoo Espenin markkinointipäällikkö Maria Böling.

“Saimme erittäin asiantuntevaa apua ja ehdotuksia näyttövaihtoehdoista sekä niiden eri sijainneista Espenissä. Espenin kokoiselle kauppakeskukselle Upto tarjosi kaikista kustannustehokkaimman ratkaisun ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Lämmin kiitos erityisesti Lauri Hänniselle upeasta yhteistyöstä ja loistavasta asiakaspalvelusta. Voimme lämpimästi suositella Uptoa.”

– Kauppakeskus Espenin markkinointipäällikkö Maria Böling

Upto otti haasteen vastaan ja lopputuloksena syntyi tyylikäs asiakasviestintäkokonaisuus Espeniin. Kokonaisuudessa otettiin huomioon kauppakeskuksen profiili ja toteutettiin näyttöviestintäratkaisut sen mukaisesti. Ratkaisussa otettiin huomioon, että viestintäkanavaa tullaan jatkossa käyttämään myös tapahtumien ja kampanjoiden markkinoinnissa. Kaksikielisyys oli myös tärkeää huomioida sisällöissä vahvasti kaksikielisessä kaupungissa.

Uudistuksen myötä liikkeet ja muut kauppakeskuksen palvelut ovat entistä helpommin löydettävissä. Opastenäkymien avulla navigointi kauppakeskuksessa sujuu mutkattomasti. Liiketilamuutokset päivittyvät myös automaattisesti kaikille näytöille, mikä säästää työaikaa muutosten tullessa kohdalle.

Hakusanat

Opastaminen, asiakasviestintä

KIINNOSTUITKO? OTA YHTEYTTÄ

Mistä kiinnostuit?
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Myynti
myynti@upto.fi

Osoite
Hämeentie 4
13200 Hämeenlinna

Ratkaisut

  • Asiakasviestintä
  • Sisäinen viestintä
  • Opastaminen

Kirjaudu

  • Upto Manager

Muita linkkejä

  • Toteutuksiamme
  • Ideapankki
  • Yhteystiedot
  • LinkedIn

© 2024 Upto Oy

Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}