Sisustussuunnittelija Jesse Kakkolan suunnittelemat kahvilat ovat uniikkeja kokonaisuuksia. Jokainen kahvila on saanut vaikutteensa jostain suurkaupungista. Esimerkiksi Kauppakeskus Karismaan avattu kahvila sai inspiraationsa Wienistä. Jokainen valaisin ja kaluste on mietitty huolella ja se näkyy kahvilan tunnelmassa. Cafe Il Mondo on tunnettu tinkimättömästä asiakaspalvelustaan ja korkealaatuisista tuotteistaan.
Upto toteutti Cafe Il Mondolle hinnastonäytöt, jotka asennettiin mukaillen kahvilan tunnelmaa. Upton näyttöviestintäratkaisu oli Cafe Il Mondolle jo tuttu ja hyväksi todettu kauppakeskus Goodmanin kahvilasta. Hinnastot ja kampanjat pidetään ajan tasalla Upton infonäyttöjen sisällönhallintajärjestelmän avulla. Sisällönhallintaportaali toimii selaimessa, joten sisällönhallinta onnistuu verkon välityksellä mistä päin maailmaa tahansa. Upto huolehtii myös uusien sisältöjen tuotannosta.
Infonäyttöjen vaikutusta asiakkaiden ostokäyttäytymiseen on tutkittu painottamalla eri sisältöjä ja seuraamalla sisältöjen vaikutusta myyntiin. Sisältöjen vaikutusta tutkittiin ruuhka-aikana 15 minuutin jaksoissa. Infonäyttöjen sisällöt kaksin- tai kolminkertaistivat tuotteiden myynnin lähes jokaisen eri tuoteryhmän kohdalla.
Hakusanat
Asiakasviestintä, mainonta