Ideapankki

Paranna asiakaskokemusta vapauttamalla esteettömät reitit niitä tarvitseville

Esteettömyys on keskeinen tekijä opastuksen laadukkaassa suunnittelussa. Esteettömien reitityksien tarjoaminen parantaa merkittävästi asiakaskokemusta. Saumaton liikkuminen paikasta toiseen houkuttelee asiakkaan palaamaan luoksesi.

Hissien tulee pysyä niiden tarpeessa olevien käytössä. Opastusta tulee optimoida järkevästi tämän takia, jotta tämä vaatimus täyttyy. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että portaille on annettu reitityksen laskennassa korkeampi painoarvo.

Upton interaktiiviset opasteet käyttävät oletuksena käveltäviä reittejä. Tämä vapauttaa hissien kapasiteettia ja tarjoaa asiakkaille yleensä myös nopeimman reitin. Hissit otetaan huomioon vasta, kun käyttäjä valitsee käyttöliittymässä esteettömän reitityksen. Esteettömiä reittejä kaipaavat etenkin liikuntarajoitteiset ja rattailla liikkeellä olevat lapsiperheet.

Yhteenveto reitityksen optimoinnista

 Opastuksen optimointi parantaa käytettävyyttä ja asiakaskokemusta esteetöntä reittiä etsiville.

Esimerkki Kauppakeskus Hansakorttelista, jossa esteettömään opastukseen on panostettu.

KIINNOSTUITKO? OTA YHTEYTTÄ

Mistä kiinnostuit?
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

© 2024 Upto Oy