Saavuttaako huhupuheet henkilöstön virallista tietoa nopeammin? Näin saattaa käydä, jos tärkeä tieto on hajallaan, koko henkilökunnan saavuttaminen työlästä eikä viestinnälle ole selkeää toimintamallia.
Käytettävissä olevien viestintäalustojen määrä kasvaa jatkuvasti ja erilaisia tapoja viestiä lukuisia. Yrityksen virallisen viestinnän tulisi kuitenkin olla tunnistettavaa. Tästä syystä viestintäalustat tulisi olla tiedossa ja viestinnän suunnitelmallista sekä yrityksen liiketomintaa tukevaa.
Viestintäkalenterin mukaisen viestinnän lisäksi viestintää tarvitaan monesti todella nopealla vasteajalla, ennakoivasti tai reaktiivisesti. Tällöin toimintamalli ja skenaariot tulisi olla koeponnistettu, jotta viestinnän tuottaminen ja tavoittavuus kriittisellä hetkellä ei jää järjestelmistä kiinni.
Miten teillä viestitään työvuorolistat ja tuotannon avainluvut? Entä miten toteutetaan henkilöstökyselyt tai tapahtuma-, HR- ja kriisitilanneviestintä?
Tarkoituksemme on yksinkertaistaa työyhteisöjen viestintää seuraavasti:
Näin yhdellä alustalla tuotetaan viestintää infoinäytöille, mobiiliin sekä työasemille.
Sisäisen viestinnän ratkaisumme on suunniteltu erityisesti tuotantoa tekeville organisaatioille, joille koko henkilökunnan tavoittaminen on haastavaa perinteisillä intra-ratkaisuilla. Haasteet voivat liittyä esim. työtehtävien luonteeseen, vuorotyöhön tai osastomaiseen rakenteeseen.
Monikanavaisuus antaa mahdollisuuden viestiä useassa eri kanavassa, jolloin viestin saavutettavuus paranee.
Viestintäalustamme mahdollistaa myös kohdentamisen helposti, jos viesti halutaan julkaista ainoastaan tietyn osaston työntekijöille.